12 februari

ska göra ett snabbt inlägg nu innan jag ska sova, idag har jag varit på parkbadet i sandviken tillsammans med niklas, alex och thea. hade super roligt :) kom hem och bytte om , sen for jag upp till jobbet för samling, väntade på bussen ifrån hudik som skulle ta oss vidare till ferdinand för personalmöte, busschaufförn som jag tror var full körde först och främst fast då vi skulle svänga ut ifrån donken, sen backade han över vårat stacket och sen körde han ut där man kör in, sen kör han på mitten skylten på vägen (y) iaf, kvällen fortsatte på ch, med mat och dryck med mycket bra sällskap, sen fortsatte allt där nere, hade kareoke tävling, som jag, ellinor, isabelle och caroline ställde upp efter många men, men visade sig tillslut att vi var bäst och vann :D priset ska jag vänta tills imorn innan jag avslöjar ;) hade gärnat stannat längre men jobbet kallar imorn klockan 7 redan, så nu är det bäst att jag sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0