Dag 2 - min första kärlek.

som jag lova igår så ska jag skriva om dag 2 idag, alltså min första kärlek.

Min första kärlek som liten minns jag inte, men tänker berätta om min första riktiga kärlek som var Jann som jag spenderade 3 år tillsammans med.
Jag och jann blev tillsammans under året vi gick i 8;an, den 8 februari 2008 om jag inte minns helt fel. Då hade vi gått i samma klass i två år redan men inte ens lärt känna varandra. 3 år höll det väl ungefär mellan oss, var mycket fram och tillbaka, men hur mycket vi än gick igenom tillsammans så slutade vi aldrig hoppas och att älska varandra. När vi gick ut 9;an så var det dags att välja skola. Jag började i Ljusdal och han i Stockholm, så det var 33 mil emellan oss, men vi bestämde ändå så klart att försöka få det att funka, vi träffades kanske ungefär en gång i månaden då han kom hem över en helg bara, så ni förstår nog hur jobbigt det var att inte alltid ha varandra där. och ja, eftersom det var så många som försökte förstöra mellan oss så förlora vi en hel del tillit för varandra. så under första året så hände det en hel del, men efter några veckor ifrån varandra så blev vi tillsammans igen. 
Spenderade hela sommarlovet iår tillsammans med han, men när skolan började igen tog det slut. 
Jann kommer alltid vara en stor del av mig och mitt liv, och han och hans mamma är som en familjemedlem för mig, och jag älskar dom så fruktansvärt mycket. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0