Dag 1 - Om mig

mitt fullständiga namn är emma victoria lindroth, fyller 17 om mindre än en månad den 15 december.
jag bor tillsammans med mina föräldrar, min syster och våra djur i en lägenhet i söderhamn där vi alltid bott, men snart så flyttar vi ut till klapparvik i ett nybyggt hus, så allt är som vi vill ha det där, väldigt skönt.

Jag går nu första året i gävle på praktiska med inriktning djurvård, efter att gjort fel val förra året så är jag hur nöjd som helst av valet av skola i år. Skoldagarna spenderar jag med bästa Julia som verkligen gör mina dagar.

Jag jobbar även deltid på mcdonalds nu sen i juni i år, där jag trivs väldigt bra tillsammans med mina arbetskamrater.

har haft två stora fritidsintressen, fotboll och skidor, som jag började med i tidig ålder men däremot har lagt av med nu. "eftersom jag börjar komma upp i åldern" ;) haha.

vill inte bli allt för invecklad i allt för då har jag inget att berätta om då jag kommer till dom punkterna.
det här är iaf lite om mig, men är det något annat ni funderar över är det bara att fråga. :)


nyaste bilden på mig som jag har just nu, ifrån personalfesten med halloween tema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0