30 dagar

eftersom jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera pga att jag aldrig vet vad jag ska skriva om så tänker jag försöka mig på listan 30 dagar. lovar inget, men jag ska göra mitt bästa, för då har jag iaf något jag kan skriva om :)
gjorde om min lista en hel del, tog nya saker av Alexandra, eftersom hon hade en så otroligt mycket roligare lista än den orginala ;p

Dag 01 – Om mig.
Dag 02 – Min första kärlek.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Det här åt jag i dag.
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag.
Dag 07 – Mina bästa vänner.
Dag 08 – Mina passioner.
Dag 09 – Om jag blev tvungen att byta utseende med någon, skulle jag byta med..
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag.
Dag 11 – Min skoltid.
Dag 12 – Mitt jobb.
Dag 13 – I min handväska.
Dag 14 – Favorit sport.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Fula ovanor.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min bästa födelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Min önskelista.
Dag 21 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Mina favoritskor.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Min bästa resa.
Dag 29 – Det här saknar jag.
Dag 30 – Något annat jag vill berätta.

Kommentarer
Postat av: Carro

Äntligen! Tycker jag låter som en bra idé! :))

2010-11-24 @ 11:09:43
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Du lägger in videon i inlägget precis som vanligt. Sen så är de ju små rutor på kanter och hörn, där du kan dra in och förstora/minska hur du vill, så den där rutan längst ner i mitten drar du uppåt så den blir liten, du måste förhandsgranska flera gånger för att se om de blir rätt och så :)

2010-11-24 @ 15:55:03
URL: http://carroomattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0