30 maj

Som jag skrev tidigare så var jag i stockholm hela helgen tillsammans med jann. så orkar bara berätta lite kort.
i fredags så kom jag dit vid halv 6, så gick vi runt i affärer. senare på kvällen åkte vi till cafe 60, sen gick vi runt i stan lite innan vi åkte hem.
i lördags så fick han följa med mig och shoppa hela dagen när alla affärer stängde åkte vi båt sen gick vi efter hamnen in till stan igen, på kvällen var vi in till stan med fred.
i söndags så åkte vi till gallerian i liljeholmen, sen vidare in till stan och var där till mitt tåg gick klockan halv 5.
lite bilder sen helgen. så klumpig som jag är så glömde jag kameran hemma så blev inte så mycket bilder, mest på utsikterna överallt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0