24 maj

tänkte skriva några rader om helgen, eller ja lördag och söndag.
i lördags var det crusing, så åkte ner på stan vid 11. sen träffade jag FÄNNIII (fanny), en kompis från ljusdal. eftersom det var hur länge sen som helst jag träffade henne så var det extremt roligt att äntligen få göra det. :)
gick runt på stan för det mesta med jennifer och simon och träffade massvis med folk. var väl ungefär kvar där tills halv 3.
söndags, så jobbade jag mellan 3 och 7. var egentligen meningen att jag skulle lära mig kassan men den som skulle utbilda mig var sjuk, så fick vara ute i lobbyn hela dagen och dona där. men nästa arbetspass blir det kassan förhoppningsvis :)

just nu, sitter jag och väntar på att min lektion ska börja, har haft lunch i över 2 timmar men börjar iaf om 10 min och då har jag praktisk marknadsföring.

(fan skönaste bilden som finns på fanny)

Kommentarer
Postat av: mathilde

Fin blogg!

kommentere tilbake?

2010-05-24 @ 14:43:15
URL: http://www.mathildeas.blogg.no
Postat av: fäänn

män snälla :p

2010-08-20 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0