19 maj

som dom flesta vet så älskar jag djur och jag skulle göra allt i min makt för att hjälpa alla djur som utsätts för misshandel m.m. just därför började jag i ljusdal på smådjursvård. men hoppade av efter en termin för jag inte ville bo kvar där. Nu sitter jag och funderar om jag har gjort ett riktigt stort misstag som släppte min dröm som jag har haft så länge, jag vet att jag kommer ha djuren i min vardag hur som helst, men alla chanser jag kunde få att jobba tillsammans med djur hela dagarna, skulle uppfylla alla mina krav i livet. nu går jag handel, och har ingen större lust att börja om första året, men det kanske är värt det ändå, att gå ett extra år för att bli det man vill. det enda jobbiga är att jag inte direkt orkar skolan och massa plugg. men ändra så blir jag kvar på handelsprogrammet eller annars så börjar jag på praktiska skolan i gävle som också har smådjursvård. åh, jag vet inte alls vad jag ska göra, jag har sån beslutsångest. min fråga är, vad skulle ni ha gjort?

har växt upp med en massa katter eftersom vi hade kattuppfödning, så lägger in några bilder.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag skulle gått kvar i ljusdal om jag verkligen ääälskade det, men nu är det väl försent?

2010-05-20 @ 17:56:52
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0