5 juni

Igår blev det Tranan tillsammans med mina sköningar, tog 10 bussen dit och hoppade av en station tidigare vid preem, sen tog det oss (mig, olivia, jeanette och emma) mer än 1 timme in till stan (till tranan). har nog aldrig skrattat så mycket någonsin som jag gjorde på vägen dit. var in på tranan i ungefär en timme innan vi sprang mot bussen, men jag och jeanette åkte med någon bil ist, riktigt skönt eftersom jag var så trött! kom väl inte i säng förns halv 4. inte så smart eftersom jag jobbade idag, mellan 12-4, mått dåligt som fan både baksmälla och magkatarr, nej fyfan inget jag kommer göra om.
måste säga tack för kvällen brudar och pojkar, kvällen var toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0