10 augusti

var ett tag sen jag skrev om något jag gör. men jobbar ju för det mesta så det händer inte så mycket speciellt, och har inte heller orkat lägga in det jag shoppat heller.
har även varit en hel del med janni, även mina andra skönaste brudar, som jag för den andra delen saknar som bara den. måste även tilllägga att jag mötte jann på minigolf för nån kvälls sen, och vem vann inte då ? jo jag , självklart :)
ikväll satte jag igång med bakning, chokladmuffins , en av mina alla favoriter. men nu kanske jag ska försöka ta mig i säng. imorn kommer förresten även en ny header, om allt går som jag vill (vill säga) är rätt så nöjd med den, (för stunden). godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0