14 april

Hallå, känner mig verkligen sämst på att uppdatera. har gått flera dagar då jag tänkt skrivit nå men bara skjutit upp på det. Skolan har iaf börjar igen efter en veckas påsklov, men det skulle inte ha skadat med en vecka till. på lovet har jag mest varit med jann eftersom han var här.
Just nu sitter jag i skolan på lektion, har projekt och företagande. Skolan slutar om mindre än 2 månader, sköööönt säger jag bara. Men det är snart slut på april och i maj har jag en massa prövningar eftersom jag börja en termin efter på handel, så har hur mycket saker som ska göras klart nu.
Har spart ihop pengar och får ju även stuidebidrag i slutet av april nu, sen så ska jag ta en helg ner till jann i stockholm och vara med han och shoppa in nya sommarkläder.
Var väl iaf lite om just nu, uppdaterar då det händer något nytt!


Tulpaner jag fick av älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0